
- середа, 2 квітня 2025 р.
2 квітня 2025 р. відбулась гостьова лекція з навчальної дисципліни «Технологія послуг гостинності» для студентів 312 групи (ОП «Готельно-ресторанний сервіс і туроперейтинг») за участі бізнес-тренерки, сертифікованої коучині, стейкголдерки Національної академії прикордонної служби України їм. Б. Хмельницького, Голови Ради роботодавців Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна» Тетяни Кріль-Фрицак, яка має величезний практичний досвід роботи у сфері HoReCa.
Вона долучалась до запуску багатьох знаних в Україні та за її межами закладів гостинності, допомагала формувати стандарти обслуговування у готелях і ресторанах: «Колиба» («Карпати Мигово»), Вілла «Дві ріки» та «Кльове місце», лаунж-кафе «Бломанже» (Камʼянець-Подільський), етно ресторан «Українська садиба» (Харків), мережа ресторанів «Маріо» і «Саторі» (Донецьк, Харків, Київ) та багатьох інших проєктів, втілених у життя.
Лекція відбулась у змішаному форматі: пані Тетяна долучилась дистанційно до спілкування зі здобувачами.
Оскільки тема лекції була присвячена стандартам обслуговування службою прийому і розміщення, то лекторка ділилась прикладами із власного практичного досвіду роботи у готелях, як створити незабутні позитивні враження для клієнта про готель чи ресторан.
Говорили про вміння персоналу визначати емоційний стан гостя і адаптувати під нього стиль комунікації.
Студенти ділились своїм позитивним і негативним досвідом, повʼязаним із обслуговуванням у сфері гостинності, зʼясовували причини не завжди коректного ставлення персоналу до гостей, а також визначали, що впливає найчастіше на емоційний стан гостей в як варто поводитись персоналу в різних ситуаціях.
Щире спілкування із пані Тетяною виявилось пізнавальним, відкритим, цікавим, а головне - мотивуючим!
Вдячні Тетяні Кріль-Фрицак за інформацію, позитив, досвід, приклади, поради!



