
- середа, 16 жовтня 2024 р.
Як влаштований готель? Як він функціонує? Що робити, коли відсутнє централізоване водопостачання? Як забезпечити роботу електричного обладнанняя під час блекаутів? Як працює ресторан при готелі? Які додаткові послуги надаються у готелі? Як працює басейн і сауна? Як забезпечити опалення, кондиціонування?
16 жовтня 2024 р. здобувачі 312 групи ОП "Готельно-ресторанний сервіс та туроперейтинг" почули відповіді на ці та багато інших питань від співвласниці готельно-ресторанного комплексу Allure Inn Жадан Діани, яка навчається на ОП "Міжнародний туризм і туроперейтинг" другого (магістерського) рівня.
Екскурсію готелем розпочали із Reception, де нас зустрів наш випускник Максим Литвинюк, який працює в готелі вже не один рік.
До послуг гостей затишна вітальня, оздоблена в австрійському стилі, басейн, сауна, масажний кабінет.
Оглянули номери різних категорій, оцінили їх вмеблювання, устаткування, комплектацію.
Зазирнули у всі комірчини, підсобні приміщення, холодильні і морозильні камери, побачили посудомийну машину, пральне і прасувальне відділення, водозапасні баки, насоси, бойлери, генератори тощо. Дізнались, що в готелі гостям пропонують меню подушок з різними наповнювачами.
Екскурсія готелем від підвальних приміщень до горища виявилась надзвичайно інформативною, за що щиро вдячні Діані Жадан.